03 jaanuar 2007

kusti emale


Kusti ema on mu kallis sõber juba pikki aastaid. Oleme koos turninud nii kaljudel ja liustikul kui ka tundmatuis linnalabürintides ja me ei olegi seejuures läinud lootusetult riidu ning vandunud et: ei iial enam, sinuga ma reisima ei lähe! Kahjuks ei ole meil veel niipeagi lootust, sest "rännumeestest sirgusid emad" ja meie poisiklutikesed on veel pisikesed, mistõttu tühipaljas tööl käiminegi nõuab kombineerimist. Lootust ei tohi aga kaotada.

Seniks meisterdasin sõbrale vonklevate rännuteedega kaunistet salli, las ajab reisutuhina peale. (Modelliks on selle toote puhul taas mu õde aka tädi Kukkel).


2 kommentaari:

Kajakas ütles ...

superilus sall, annab sellele volngsallindusele nagu hoopis uue mõõtme. Ja värvivalik on samuti fantastiline :)

kyyks ütles ...

tänud, tänud!
eks igaüks pea oma volangikoguse ära heegeldama ja ma olen ilmselgelt põhilainest maha jäänud :)