27 detsember 2006

kui enam ilma ei saa hakkama, siis ...

Võõristasin veebis päeviku pidamist küll veidi, kuid ometi leidsin selle olevat mugavaima viisi oma tite kasvamise kroonika tarvis. Ja nende tuttavate elu, kes samamoodi pisiperele pühendudes, enam ammugi kohvitassi ääres jutu veeretamiseks aega ei leia, on tänu bloogimisele lähedane ja põnev.
Lisaks mõnele toredale pereblogile olen leidnud väga palju huvitavat ka käsitöö blogidest ning mida aeg edasi, seda enam olen tundnud, et mu oma kätega tehtud asjakesed, vääriksid samuti pisut jäädvustamist. Tihti on nad minu juures ju vaid viivu – selle magusa aja, mil kellelegi näiteks kingitust meisterdan – ja samas tunnen nendega kummalist kokkukuulumist ka palju hiljem. Siis kui kallis kingisaaja loodetavasti juba salli kaela on sättinud :)
Peale selle leidub interneti avarustes palju põnevat, mida vahel uuesti ja põhjalikumalt vaataks või teistelegi soovitaks. Ka sellise info säilitamiseks on netipäevik mugav võimalus.
Eriti suureks lemmikuks ja inspiratsiooniallikaks on mulle olnud Manni blogi. Tänusõnad talle supertöö eest! Õnneks on ta lati nii kõrgele seadnud, et ülejala blogi teha oleks suisa piinlik.

Kommentaare ei ole: